Zdrowe i szybkie śniadanie dla 2-latka

To śniadanie ratuje mi życie. Robię je w 2 min, jest przepyszne i bardzo zdrowe. Co to za szybkie śniadanie dla mojego 2-latka? Kasza jaglana z bananem i miodem!

Co potrzebujemy?

Szybkie i zdrowe

– 3 – 4 duże łyżki ugotowanej kaszy jaglanej lub płatków jaglanych

– pół małego banana

– płaska łyżeczka miodu

Przepis:

Kaszę gotuję bez woreczka w proporcji 1:2, czyli 1 cześć kaszy i 2 części wody. W ten sposób jest bardziej soczysta i zdrowsza bez niepotrzebnego gotowania z plastikiem i bez oddawania witamin do wody.

Kasza jaglana gotowana bez woreczka

Gdy zależy mi na czasie używam płatków jaglanych, które dodaję do 100 ml gotującej się wody i mieszam przez 2 min, aż wchłoną wodę.

Banana rozgniatam widelcem, dodaję kaszę i miód. Mieszam i gotowe! Pozostała kaszę w garnku wykorzystuję na następny dzień.

Laura uwielbia to zdrowe śniadanie odkąd skończyła roczek.

Kasza jaglana z bananem

 

Szybkie pierniczki na święta!

Komentarze

comments

Dodaj komentarz